Definicje

Sklep – sklep internetowy funkcjonujący pod adresem internetowym www.paperartdesign.pl.

Produkt – produktem jest rękodzieło, tj. produkt nieseryjny wykonany na indywidualne zamówienie.

Koszyk – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca wybór Produktów w celu
ich zakupu

Data zamówienia – data zawarcia umowy.

Klient – Konsument, Kupujący – osoba zawierająca umowę na odległość w Sklepie poprzez złożenie w nim zamówienia.

Jak kupować?

Kupić można Produkt, który zostanie wykonany na zamówienie wg
gotowych już przykładów Produktów umieszczonych w Sklepie. Kupić można również Produkt, który zostanie zmodyfikowany wg sugestii Klienta, umieszczonych w komentarzu zamówienia.

Realizacja zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Oczekujemy na zaksięgowanie płatności. Po wpłynięciu wartości zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin otrzymania paczki = oczekiwanie na płatność + realizacja + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów lub czasu ich produkcji oraz wybranej formy płatności.

Czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 Dostępność produktów

Nasze produkty z założenia są produktami przygotowywanymi pod konkretne zamówienie, dlatego też jedynie w nielicznych przypadkach dostępne będą stany magazynowe produktów. Przy każdym produkcie jest podany termin, w którym dany produkt może być wysłany. Maksymalny czas wysyłki realizowanego zamówienia może wynieść 14 dni kalendarzowych.
Dokładamy wszelkich starań, aby termin realizacji zamówienia był jak najkrótszy. Może się jednak zdarzyć, że w nielicznych przypadkach faktyczny czas wysyłki się przedłuży – poinformujemy o tym niezwłocznie –  taka sytuacja jest zawsze uzgadniana z klientem czy przedłużenie realizacji zamówienia jest dla klienta akceptowalne.

 Forma płatności

Realizujemy następujące formy płatności:

Przelew on-line – najszybsza i najwygodniejsza forma płatności, realizowana w procesie zakupu w Sklepie przy użyciu platformy PayU.
Klient sprawnie realizuje płatność, Sklep w jednej chwili ma potwierdzenie dokonania płatności co pozwala rozpocząć realizację zamówienia.

Płatność przelewem – czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.

Płatność za pobraniem – najszybsza forma płatności, umożliwiająca natychmiastową realizację zamówienia. Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami dostawy.

Gotówka – jedynie przy dostawie na terenie Szczecina.

 Wystawienie faktury

Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja “Dodatkowe informacje”).
Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Nie jesteśmy płatnikiem VAT.

 Forma dostawy

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska (Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania). Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
  • poczta polska przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa (Poczta Polska zazwyczaj dostarcza przesyłki w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych przesyłką priorytetową lub 3-5 dni przesyłką ekonomiczną.
  • paczkomaty Inpost (dostawa zazwyczaj do 2 dni roboczych).
  • odbiór osobisty (jedynie na terenie Szczecina).

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu.

Odpowiedzialność

Odpowiadamy finansowo wobec Klienta do wysokości zamówienia.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół  rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Reklamacje możliwe są w sytuacji, kiedy:

  • Produkt posiada wady fizyczne,
  • Przesyłka nie zostanie doręczona, bądź będzie zniszczona,
  • Produkt jest niezgodny z opisem zamieszczonym w Sklepie.

W celu skutecznego zgłoszenia reklamacji należy do 24 godzin od momentu odbioru przesyłki wysłać na adres mailowy kontakt@paperartdesign.pl zdjęcie produktu, a w szczególności wad Produktu bądź zniszczenia przesyłki. W innych przypadkach reklamacje nie będą rozpatrywane.

Reklamacja rozpatrzona zostanie w ciągu 30 dni. Brak odpowiedzi po upływie tego terminu uznawane jest jako uznanie reklamacji.

Reklamacje nie obejmują uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania Produktu, tj. ingerencji fizycznych w Produkt. Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest również odesłanie produktu wraz z nieuszkodzonym opakowaniem ozdobnym, chyba że reklamacja obejmuje również stan opakowania.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym  opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty (zwrot pieniędzy lub wymiana produktu na wolny od wad), a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Zwrot produktów

Wszystkie Produkty skompletowane na indywidualne zamówienie  Klienta nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z art. 38 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadkach,  w  których  przedmiotem świadczenia  jest  rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Dla Produktów gotowych dostępnych w sprzedaży w naszym Sklepie bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
Odstąpić w takich przypadkach można od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.

Konsument  może  odstąpić  od  umowy,  składając  przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie zaadresowane na nasz sklep można złożyć na formularzu zawierającym min.: Dane osobowe odstępującego, listę zamówionych produktów, datę zawarcia umowy, adres odstępującego, numeru konta bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy, data odstąpienia, podpis odstępującego.

Do  zachowania  terminu  wystarczy  wysłanie  oświadczenia  przed  jego upływem na adres mailowy kontakt@paperartdesign.pl. W odpowiedzi odeślemy potwierdzenie otrzymania oświadczenia.

Niezwłocznie,  nie  później  niż  w terminie  14 dni  od  dnia  otrzymania  oświadczenia  o  odstąpieniu  od umowy,  zwrócimy  konsumentowi  wszystkie  dokonane  przez  niego  płatności,  w  tym
koszty dostarczenia zamówienia.

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po otrzymaniu od nas potwierdzenia otrzymania oświadczenia.

Adres wysyłki:

Urząd Pocztowy Szczecin 43, skr. 8

ul. Władysława Szafera 186,  71-250 Szczecin

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Informacje końcowe

Sklep internetowy Paper Art Design dostępny pod adresem internetowym www.paperartdesign.pl, prowadzony jest przez firmę Manufaktura Piękna Joanna Stachowiak, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 851-211-15-05, REGON 811128092, ul. Mandarynkowa 27, 72-003 Wołczkowo.