Regulamin sklepu

Definicje

Sklep – sklep internetowy funkcjonujący pod adresem internetowym www.paperartdesign.pl.

Produkt – produktem jest bukiet, wiązanka lub kompozycja złożona ze Składników, będąca rękodziełem. Cena produktu jest sumą cen jednostkowych Składników.

Składnik – składnikiem jest pojedynczy Kwiat lub inny element wykonany z papieru lub dodatek uwzględniony w Produkcie. Składniki podlegają sprzedaży jedynie jako Produkt, tj. skompletowane w bukiet, wiązankę lub kompozycję. Umieszczenie pojedynczych Składników w Koszyku i ich zamówienie nie będzie skutkować realizacją pojedynczych Składników a zawsze będzie realizowane jako skompletowany Produkt. Suma cen jednostkowych Składników umieszczonych w Koszyku daje finalnie całkowitą wartość Produktu i zawiera w sobie kompletację, aranżację, dodatki, wykończenie Produktu jak i koszt opakowania ozdobnego i zewnętrznego na czas wysyłki.

Kwiat – kwiat z papieru lub innego materiału wykonany w pełni ręcznie i samodzielnie przez Paper Art Design będący rękodziełem, posiadający swoją cenę jednostkową.

Koszyk – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca wybór Produktów w celu ich zakupu lub też wybór poszczególnych Składników i ich ilości celem skompletowania Produktu.

Data zamówienia – data zawarcia umowy.

Klient – Konsument, Kupujący – osoba zawierająca umowę na odległość w Sklepie poprzez złożenie w nim zamówienia.

Jak kupować?

Kupić można Produkt, który zostanie wykonany na zamówienie wg gotowych już przykładów Produktów umieszczonych w Sklepie lub można samodzielnie skomponować swój własny Produkt ze Składników dostępnych w Sklepie dodając Składniki i ich ilość do Koszyka i przechodząc do dalszego procesu zakupu. Suma cen jednostkowych Składników umieszczonych w Koszyku daje finalnie całkowitą wartość Produktu i zawiera w sobie kompletację, aranżację, dodatki, wykończenie Produktu jak i koszt opakowania ozdobnego i zewnętrznego na czas wysyłki. Szczegóły aranżacji mogą być uzgodnione z Klientem, wówczas umieść odpowiedni komentarz w zamówieniu a z naszej strony nastąpi kontakt, aby uzgodnić szczegóły. Konieczne są dane kontaktowe: adres email oraz telefon kontaktowy.

Ponieważ jesteśmy świadomi, że kolor w Dniu Ślubu jest bardzo ważnym akcentem, dokładamy wszelkiej staranności, aby Produkt, który powstaje u nas współgrał z innymi elementami garderoby czy wystroju. Dlatego też cenne jest przekazanie na wczesnym etapie realizacji zdjęcia sukni ślubne i/lub dodatków czy garnituru Pana Młodego. To daje nam pogląd o preferencjach Panny Młodej oraz jej guście co rzutuje na styl aranżacji wiązanki. Jeżeli subtelność odcienia jest bardzo istotną kwestią dla Panny Młodej możemy przekazać korespondencyjnie próbniki papieru, z którego proponowane jest wykonanie wiązanki. Nie zawsze wyświetlacze monitorów czy laptopów gwarantują faktyczne odwzorowanie kolorów. Dwa różne monitory mogą pokazać dwa różne odcienie koloru ze względu na zastosowaną w nich technologię.

Realizacja zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć, aby je zaakceptować. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia oczekujemy na zaksięgowanie płatności. Po wpłynięciu wartości zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin otrzymania paczki = oczekiwanie na płatność + realizacja + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów lub czasu ich produkcji oraz wybranej formy płatności.

Czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Dostępność produktów

Nasze produkty z założenia są produktami przygotowywanymi pod konkretne zamówienie, dlatego też jedynie w nielicznych przypadkach dostępne będą stany magazynowe produktów. Przy każdym produkcie jest podany termin, w którym dany produkt może być wysłany. Maksymalny czas wysyłki realizowanego zamówienia może wynieść 21 dni kalendarzowych. Dokładamy wszelkich starań, aby termin realizacji zamówienia był jak najkrótszy. Może się jednak zdarzyć, że w nielicznych przypadkach faktyczny czas wysyłki się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie -  taka sytuacja jest zawsze uzgadniana z klientem czy przedłużenie realizacji zamówienia jest dla klienta akceptowalne.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki.

 

Forma płatności

Realizujemy następujące formy płatności:

Przelew on-line - najszybsza i najwygodniejsza forma płatności, realizowana w procesie zakupu w Sklepie przy użyciu platformy PayU. Klient sprawnie realizuje płatność, Sklep w jednej chwili ma potwierdzenie dokonania płatności co pozwala rozpocząć realizację zamówienia.

Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.

Płatność za pobraniem - najszybsza forma płatności, umożliwiająca natychmiastową realizację zamówienia. Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami dostawy.

Gotówka – jedynie przy dostawie na terenie Szczecina.

 

Wystawienie faktury

Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Nie jesteśmy płatnikiem VAT.

 

Forma dostawy

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska (Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni robocze od nadania). Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
  • poczta polska przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa (Poczta Polska zazwyczaj dostarcza przesyłki w ciągu deklarowanych 2 dni roboczych przesyłką priorytetową lub 3-5 dni przesyłką ekonomiczną.
  • paczkomaty Inpost (dostawa zazwyczaj do 2 dni roboczych).
  • odbiór osobisty (jedynie na terenie Szczecina).

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

» szczegółowy cennik dostaw

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu.

Wszystkie nasze wiązanki są wysyłane w zaprojektowanym przez nas pudełku, które traktujemy jako element Produktu. Nasz Produkt jest wyjątkowy i chcemy, aby był bezpieczny w trakcie dostawy, ale również oczekując na swoją chwilę. W dedykowanym pudełku Produkt może być również przechowany jako pamiątka.

Cena wiązanki zawiera cylindryczne, ozdobne pudełko w kolorze białym lub eko w rozmiarach 25 x 40 cm.

Produkt na czas dostawy jest bezpiecznie opakowany i umieszczony w pudełku ozdobnym. Pudełko ozdobne jest umieszczone w kartonie zewnętrznym, który jest owinięty stretchem foliowym.

Odpowiedzialność

Odpowiadamy finansowo wobec Klienta do wysokości zamówienia.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: {shop_phone}.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Reklamacje możliwe są w sytuacji, kiedy:

  • Produkt posiada wady fizyczne,
  • Przesyłka nie zostanie doręczona, bądź będzie zniszczona,
  • Produkt jest niezgodny z opisem zamieszczonym w Sklepie.

W celu skutecznego zgłoszenia reklamacji należy do 24 godzin od momentu odbioru przesyłki wysłać na adres mailowy sklep@paperartdesign.pl zdjęcie produktu, a w szczególności wad Produktu bądź zniszczenia przesyłki. W innych przypadkach reklamacje nie będą rozpatrywane.

Reklamacja rozpatrzona zostanie w ciągu 30 dni. Brak odpowiedzi po upływie tego terminu uznawane jest jako uznanie reklamacji.

Reklamacje nie obejmują uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania Produktu, tj. ingerencji fizycznych w Produkt. Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest również odesłanie produktu wraz z nieuszkodzonym opakowaniem ozdobnym, chyba że reklamacja obejmuje również stan opakowania.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fizyczne lub jest niezgodny z opisem, prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty (zwrot pieniędzy lub wymiana produktu na wolny od wad), a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Zwrot produktów

Wszystkie Produkty skompletowane na indywidualne zamówienie Klienta nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z art. 38 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadkach,  w  których  przedmiotem  świadczenia  jest  rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Dla Produktów gotowych dostępnych w sprzedaży w naszym Sklepie bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. Odstąpić w takich przypadkach można od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.

Konsument  może  odstąpić  od  umowy,  składając  przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie zaadresowane na nasz sklep można złożyć na formularzu zawierającym min. Dane osobowe odstępującego, listę zamówionych produktów, daty zawarcia umowy, adresu odstępującego, numeru konta bankowego, na który a nastąpić zwrot pieniędzy, data odstąpienia, podpis odstępującego.

Do  zachowania  terminu  wystarczy  wysłanie  oświadczenia  przed  jego upływem na adres mailowy sklep@paperartdesign.pl.

W odpowiedzi odeślemy potwierdzenie otrzymania oświadczenia.

Niezwłocznie,  nie  później  niż  w terminie  14 dni  od  dnia  otrzymania  oświadczenia  o  odstąpieniu  od umowy,  zwrócimy  konsumentowi  wszystkie  dokonane  przez  niego  płatności,  w  tym koszty dostarczenia rzeczy.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po otrzymaniu od nas potwierdzenia otrzymania oświadczenia.

Adres wysyłki:

Urząd Pocztowy Szczecin 43, skr. 8

ul. Władysława Szafera 186,  71-250 Szczecin

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Informacje końcowe

Sklep internetowy Paper Art Design dostępny pod adresem internetowym www.paperartdesign.pl, prowadzony jest przez Małgorzatę Wach prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą In Folio Małgorzata Wach, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 955-10-39-882, REGON 812710990, ul. §w. Cyryla i Metodego 11/6, 71-541 Szczecin.